Окт 21 2011

Изменения в ПДД

Автор: | 09:44 | В рубриках Новости,Статьи

Не так давно вступили в силу изменения в Правила дорожного движения.

Остановимся на наиболее интересных изменениях.

1. Были введены определения велосипедиста, мопеда, изменено понятия механического транспортного средства:

велосипед — транспортний засіб,  крім інвалідних колясок,  що приводиться  в  рух  мускульною  силою людини,  яка знаходиться на ньому;

велосипедист  —  особа,  яка  керує велосипедом;

механічний транспортний   засіб   —  транспортний  засіб,  що приводиться в рух з допомогою двигуна.  Цей термін поширюється  на трактори,  самохідні  машини  і  механізми,  а також тролейбуси та транспортні  засоби  з  електродвигуном  потужністю  понад  3 кВт;

мопед  —  двоколісний  транспортний  засіб, який має двигун з робочим  об’ємом  до  50  куб. см  або електродвигун потужністю до 4  кВт;

Из этого, а так же п. 2.1 следует, что для вождения мопеда теперь необходим весь набор документов (самое главное — права).

2. Изменён порядок передачи управления другому лицу: теперь необходимо лишь передать техпаспорт (не забываем о страховке):

2.2.   Власник  транспортного  засобу,  а  також  особа,  яка використовує  такий  транспортний  засіб  на  законних  підставах, можуть  передавати  керування транспортним засобом іншій особі, що має  при  собі  посвідчення  водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії.

Власник транспортного  засобу  може  передавати такий засіб у користування іншій  особі,  що  має  посвідчення  водія  на  право керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на цей транспортний засіб.

3. Обязательный шлем:

п.2.3,  г)  під  час  руху  на мотоциклі і мопеді бути в застебнутому мотошоломі і не перевозити пасажирів без застебнутих мотошоломів;

п. 5.2. б) під  час пересування на транспортному засобі,  обладнаному ременями  безпеки, бути пристебнутими, а на мотоциклі і мопеді — в застебнутому мотошоломі;

4. Документы инспектору ДПС в руки давать не обязательно:

п. 2.4, а)  пред’явити  для  перевірки  документи, зазначені в пункті 2.1

5. Техосмотра на дороге для легковых автомобилей не будет:

п. 2.4, в) дати  можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства  за  наявності  на те законних підстав, у тому числі провести   з   використанням   спеціальних   пристроїв  (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства   підлягають   обов’язковому   технічному  контролю.

6. Прописываются действия при ДТП (европротокол):

2.11 У  разі  настання  дорожньо-транспортної  пригоди  за  участю транспортних засобів,  зазначених у чинному договорі обов’язкового страхування   цивільно-правової   відповідальності,    за    умови експлуатації таких транспортних засобів особами,  відповідальність яких застрахована,  відсутності травмованих  (загиблих)  людей,  а також  за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів щодо   обставин   скоєння   дорожньо-транспортної   пригоди,    за відсутності  у  них  ознак  алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп’яніння або перебування під впливом  лікарських  препаратів,  що знижують  увагу  та швидкість реакції,  та у разі складення такими водіями спільного повідомлення  про  дорожньо-транспортну  пригоду відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після складення   ними   зазначеного   в   цьому   пункті   повідомлення звільняються від обов’язків,  передбачених підпунктами «д»  —  «є» пункту 2.10 цих Правил.

7. Пунктоп 2.13 прописаны категории транспортных средств, а так же возраст, с которых можно управлять ТС. Так, в частности, мопедом можно управлять с 16ти лет, автомобилем в 18ти, автобусами, троллейбусами и трамваями — с 21.

8. Если на обочине стоит патрульный автомобиль с синим проблысковым маячком — надо снизить скорость до 40 км/ч:

3.5.   Наближаючись  до  нерухомого  транспортного  засобу  з увімкненим  проблисковим  маячком  синього  кольору та спеціальним звуковим  сигналом  (або  без  увімкненого  спеціального звукового сигналу),  що  стоїть  на  узбіччі  (біля проїзної частини) або на проїзній  частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та в  разі  подання  регулювальником відповідного сигналу зупинитися. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.

9. Переписаны права и обязанности велосипедистов:

6.6. Велосипедисту забороняється:

а) керувати   велосипедом   з  несправним  гальмом,  звуковим сигналом,  а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

б) рухатися  по автомагістралях і дорогах для автомобілів,  а також по проїзній  частині,  коли  поряд  облаштовано  велосипедну доріжку;

в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;

ґ) їздити,  не тримаючись за руль,  та знімати ноги з педалей (підніжок);

д) перевозити  пасажирів  на велосипеді (за винятком дітей до 7 років,  які перевозяться  на  додатковому  сидінні,  обладнаному надійно закріпленими підніжками);

е) буксирувати велосипеди;

є) буксирувати  причеп,  не  передбачений  для експлуатації з велосипедом.

6.7.  Велосипедисти  повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються  водіїв  або  пішоходів  і  не суперечать вимогам цього розділу.

10. При остановке сотрудником ДПС необходимо включать аварийную сигнализацию:

9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
б)  у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок засліплення  водія  світлом  фар;

11. Пунктом 14.6 «Обгон запрещён» п.п. а запрещён обгон двухколёсных транспортных средств на перекрёстке:

было:

а) на перехресті,  крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа;

стало:

а)  на  перехресті;

12. Исключён пункт 24.7, которым разрешалось обучение вождению в индивидуальном порядке.

13.  Из п. 30.2 убрано положение о закреплении на лобовом стекле талона ТО.

14. ТО заменяется обязательным тех. контролем.

 

Отзывов пока нет

К сожалению, отзывы пока закрыты.

Адрес для трекбека |